Bieži, lasot dažādus padomus par spēļu izstrādi (arī cita veida aplikāciju izstrādi), esmu sastapies ar padomu, ka plānojot savu projektu tev jāizveido sarakstu ar galvenajām iezīmēm, kas izcels projektu citu starpā. Parasti, ja šajā sadaļā nav ko rakstīt, tad tiek ieteikts uzdot sev jautājumu: “is it worth making?” (vai to vispār ir vērts taisīt?). Tādā veidā tiek propagandēts, ka tirgū spēj izsisties tikai inovatīvie vai kā savādāk labie projekti. Bet paskatamies, piemēram, uz tādu produktu kā Angry Birds. Vai mēs redzam kādu inovāciju? Vai inovatīvu un neaizmirstamu grafisko dizainu? Es teiktu nē, jo pirms Angry Birds spēlēju vairākas spēles, kur ar katapultu jāiznīcina mērķis gan uz iPhone, gan PC, un arī grafika nav izcila.

Es piekristu daudziem avotiem, kas saka: “Stop innovating!” (pārstājiet inovēt!). Jūsu produktam nav obligāti jāizceļas citu starpā ar kaut ko jaunu, tam vienkārši jābūt kvalitatīvam. Pat ja produkts nebūs kvalitatīs, jūs tomēr tā izstrādes gaitā būsiet daudz ko iemācījušies. Bieži vien cilvēks sēž bezdarbībā tikai tāpēc, ka viņš neprot inovēt, kas, manuprāt, ir pilnīgi muļķīga savu spēju izniekošana.

Tādēļ uz jautājumu: “is it worth making?” mana atbilde ir “yes it is”. Veido savu projektu, kad jūti, ka tas ir gatavs, pārdod to (piemēram, AppStore, Android Market, Steam) un neklausies, ko saka citi! Tādā veidā būsi iemācījies gan kā jāveido projekts, gan kā tas jāpārdot, un pie tā visa vēl nedaudz nopelnīsi. Ja tu projektu pat nesāksi, tad neko no tā visa nedabūsi.